Kupony Google

Jak otrzymać kupony Google Ads?

Kupony AdWords są niczym innym jak zachętą do prowadzenia reklam w witrynach Google, czyli korzystania z Google Ads

Bonusy różnią się od siebie sposobem rozprowadzania oraz wysokością gratisu.

Rodzaje kuponów Google Ads:

Kupony Google Ads możemy podzielić na:

pozyskane bezpośrednio od Google,

pozyskiwane za pośrednictwem Certyfikowanych Partnerów Google Ads,

W pierwszym wypadku, po założeniu nowego konta w witrynie Ads, Google wysyła kupon drogą mailową. Niestety, sposób ten pozwala nam na uzyskanie jedynie 200 zł w danym kuponie. Należy też pamiętać że bony wygenerowane przez Google musimy wykorzystać w terminie nie późniejszym niż dwa tygodnie od założenia konta AdWords, a sam kupon jest jednorazowy i nie ma możliwości kolejnego wygenerowania kodu.

Kupony agencyjne otrzymane w ramach programu Google Partners

W drugim przypadku Agencje interaktywne współpracujące z Google (w tym nasza Agencja) mają możliwość wygenerowania kodu promocyjnego, który stanowi równowartość Twoich wydatków w Google Ads poniesionych w ciągu 31 dni od momentu założenia konta. Maksymalna kwota dodatkowych środków od Google, w Polsce wynosi 375 zł. Taki kupon jest przyznawany automatycznie nowym klientom Google Ads, ktorzy konto założyli przez Agencję Interaktywną, spełniającą warunki przynależności do programu Google Partners. Wartość bonu jest dodawana w przeciągu miesiąca, a środki muszą być przeznaczone na realizację kampanii reklamowej.

Czy można kupić kupon AdWords?

Oficjalne stanowisko Google na ten temat jest proste: NIE. Jednak praktyka pokazuje, że w internecie nic nie jest niemożliwe. W sieci można znaleźć całe mnóstwo ofert związanych z kuponem Google AdWords, zamieszczanych na licznych witrynach przeznaczonych do handlu.

Jak skorzystać z kuponu Google Ads?

O kupon promocyjny nie można poprosić. Firma Google co jakiś czas rozdaje dodatkowe środki na reklamę w formie kodów w ramach specjalnych ofert. Kody promocyjne od Google Ads zwykle przeznaczone są na rzecz nowych reklamodawców, którzy po otrzymaniu bonu muszą spełnić określone warunki:

1. Po pierwsze, jak już powyżej zostało wspomniane, kupon musi zostać aktywowany do 14 dni od założenia konta w witrynie Google Ads.

2. Kolejny warunek polega na tym, że reklamodawca musi uzyskać konkretną liczbę kliknięć o danej wartości, aby móc skorzystać z kodu promocyjnego – przykładowo, reklamodawca musi wydać 150 zł, aby dostać kolejne 300 zł na swoją kampanię.

3. W przypadku kuponu od Partnerów Google jest on przyznawany automatycznie przez system po upływnie 31 dni, a jego wysokość zależy od Twoich wydatków na kampanię w przeciągu tego miesiąca. Należy jednak pamiętać, że maksymalna wysokość kodu wynosi 375 zł. Otrzymaną kwotę należy oczywiście wydać na działania związane z reklamą. Co więcej, Google nie oddaje pieniędzy, jeśli konto zostanie usunięte zanim wyda się dostępne na nim środki.

Czy korzystanie z kuponu Google Ads może być nieopłacalne?

Pytanie może wydawać się nierozsądne – dlaczego komuś miałoby się to nie opłacać? Niestety można spotkać przypadki, kiedy używanie kuponów zostaje bardzo mocno nadużywane. Klienci wykorzystują dany kupon, a po miesiącu tworzą kolejne konto by wprowadzić nowy kod promocyjny. Nie można mówić tutaj w takim wypadku o oszczędności. Generacja nowego konta powoduje powrót do wyższych cen i w ten sposób oddajemy większość zysku Google, a sami zostajemy stratni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *